Új jelszó kérése
Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Termékajánló
TOP termékek
Hírlevél
Online Patron
Cylex Vélemények
Mi a véleménye a következő cégről: Online Patron - Bodó József Attila? Ossza meg véleményét a Cylexen!
Cylex Oldalunk
Cylex Oldalunk
Szavazás
Legyenek napi akciók?
Igen a web áruház tulajdonosa válassza ki mi legyen az.
Nem érdekel az akció, van bőven pénzem költekezni.
Igen, de én szeretném eldönteni, hogy mi legyen akciós.
Nem érdekel az akicó, ha valami kell úgy is megveszem.
Naptár
2018. Január
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Látogató számláló
0
1
1
8
4
8
3

Garanciális ügyintézés

Hibás termék típusa
A hiba pontos leírása
A rendeléshez kapott számla sorszáma
Amennyiben nem kért garanciafutárt kívánja-e, hogy elszállítsuk a hibás terméket. Ennek egyszeri díja - 1690Ft bruttó
Igen
Nem
Amennyiben nem kért garanciafutárt, abban az esetben Ön küldi-e vissza a hibás terméket!
Igen
Nem
A hibás termékről, itt tud feltölteni képet. Kérjük legalább 4-5 oldalról fotózza le a terméket, és küldje el ide felöltve részünkre.
További képek feltöltése 1
További képek feltöltése 3
További képek feltöltése 4
Kívánja, hogy telefonon felvegyük Önnel a kapcsolatot egyeztetés végett?
Igen
Nem, elég ha email-t küldenek
További képek feltöltése 2
Az Ön telefonszáma, email címe
A rendelt terméknek megvan-e az eredeti csomagolása
Igen
Nincs
Az itt kitöltött garanciával elfogadom a lentebb leírt feltételeket, és vállalom azokat.
Elfogadom megértettem. A terméket én magam postázom a szervizük részére.
Elfogadom megértettem, kérem a futárt aminek díja 1690Ft, és szállítsák el a hibás terméket.

Nyilatkozat:

Amennyiben garanciális ügyintézésre kerülne a sor, kérjük, a fenti mezőt maradéktalanul töltse ki. Amennyiben a kitöltésnél bárhol elakadna, vagy gond lenne a kitöltéssel kérjük hívjon bizalommal a +36305220184-es telefonszámon minket. Munkaidőben Hétfőtől - péntekig reggel 8 és délutána 17 között, szombaton reggel 8 és 12 óra között.

Az ügyfél ha nem kérte a vásárolt termékhez a garanciafutárt, minden esetben saját költségre kell, hozzánk bevizsgálásra visszajuttatni a hibás terméket - toner, festékpatron.

Utánvétes csomagot NEM áll módunkban átvenni, így amennyiben azt utánvét fizetés díj ellenében adja fel nekünk, a futártól nem fogjuk átvenni, a terméket.

Kérjük, ha kitöltötte a mezőt jelezze nekünk elektronikus úton, amint feladta a hibás terméket. Cégünk vállalja, hogy amennyiben a hibás termék visszaérkezett szervizünkbe, a visszaérkezés napján, de legkésőbb a következő munkanapon elbírálja, esetlegesen cseréli azt. 

A cserélt terméket természetesen - ha van rá mód - 1-2 napon belül cseréljük, de az újra kiszállítás díját az ügyfél vállalja magára. Ennek költsége 990Ft. amit a futárnak kell fizetni.

A nyilatkozat kitöltésénél kérjük mindenképpen töltsék ki a következő mezőket maradéktalanul:

  • számla sorszáma
  • telefonszám, email cím

Amennyiben a fenti mezők kitöltése, hibásan, vagy hiányosan van kitöltve, és úgy küldik el részünkre a hibajegyet, az átfutási idő lényegesen meghosszabbodhat, mivel nem tudjuk beazonosítani a rendelést. A telefonszám, és a mail cím kérjük, a rendeléskor leadottal megegyező legyen!

 

Minden toner, és festékpatronon van egy általunk ragasztott címke, ami a saját terméket jelöli. Ezen címke rongálódása, vagy eltávolítása esetén a termék garanciális ügyintézése akár 5-20 napot is igénybe vehet. 

Amennyiben nem tudja megoldani a termék elküldését szervizünk részére kérjük, jelezze nekünk, és küldünk érte futárt. A küldött futárnak - elszállítja a csomagot Öntől - egy egyszeri díja bruttó 1690Ft. A felvételt követő munkanapon megérkezik szervizünkbe a hibás termék amit 1 napon belül feldolgozunk, és a lentebb leírtak szerint cseréljük, vagy jóváírjuk azt. A cserélt termék visszaküldésének díját az ügyfél állja.

A hibás, sérült, törött termékeket, kizárólag elbírálás alapján tudjuk cserélni. Kérjük ezen termékeket is jelentsék le az oldalon, és juttassák el részünkre. Ezen termékek átfutási ideje akár 15-20 munkanap is lehet. Sérült, törött termékek esetében a garanciális ügyintézést - jóváírás, cserét - nem tudjuk 100%-ban vállalni. Megértésüket köszönjük. Amennyiben sérülten érkezik a termék Önhöz, kérjük, az átvételt követően azonnal jelezze. Amennyiben a futártól sérült csomagolást vesz át, azonnal kérjen, a futártól jegyzőkönyvet ellenkező esetben nem tudjuk a sérült terméket megtéríteni! Az 1 hónapnál régebben vásárolt toner, és festékpatronok garanciális ügyintézése bizonyos esetekben 5-10 napot is igénybe vehet. Kérjük ezt vegyék figyelembe. Amennyiben van rá lehetőség, kérjük a termék csomagolását őrizze meg, amíg a kellékanyag teljesen ki nem fogy. 

Amennyiben Ön küldi nekünk vissza a vásárolt terméket, kérjük, a tőlünk kapott számla másolatát tegye bele a csomagba, vagy küldje el nekünk mellékletbe, vagy töltse fel a fenti űrlapon, a róla készült másolatot.

A GARANCIA INTÉZÉS MENETE:

Ügyfeleink a hibás termékeket visszajuttatják cégünkhöz személyesen a Mezőkövesdi raktárunkba vagy csomagküldéssel a Mezőkövesdi címünkre. (3400. Mezőkövesd, Alma u. 39.)

A visszahozott termékeket azonnal, vagy maximum 1 napon belül feldolgozzuk.

Az árut lehetőség szerint eredeti csomagolásban kérjük vissza.

Jogos a reklamáció:

  • ha a termékeket tőlünk vásárolták,
  • fizikai sérülésektől mentesek,
  • töltősúlyuk az eredetitől nem tér el nagymértékben
  • és bevizsgálásunk után működésképtelennek bizonyulnak.

Ha jogos a reklamáció, akkor ügyfeleink kérhetik a termék cseréjét azonos termékre vagy jóváírását a következő számlájukon.

Nem jogos a reklamáció:

  • ha a termék bizonyíthatóan nem tőlünk származik,
  • fizikai sérülések láthatók rajta,
  • bevizsgálásunk után tökéletesen működnek.

Ebben az esetben az árut a következő csomagjukba tesszük és visszaküldjük Önöknek.

 

Ha a patronok, tonerek töltősúlya nem egyezik az új termékével akkor a használat alapján, százalékosan tudjuk jóváírni.

Pl. 1000 oldalt nyomtattak a 2000 oldalas tonerrel akkor 50%-os jóváírást kapnak.

A vevő vállalja továbbá, hogy a terméket körültekintő módon becsomagolja, mire a szállító cég megérkezik. (Kérjük a dobozon, jól látható helyen a "TÖRÉKENY" feliratot feltüntetni szíveskedjen!). 

TÁJÉKOZTATJUK, hogy amennyiben a vevő a saját termékét nem megfelelően csomagolja be, ( a termék megsérülhet a szállításkor ) csomagolása nem megfelelő, úgy visszaszállítás előtt a csomagolást cseréljük, amelynek a költsége bruttó 500Ft.

A plusz csomagolási költséget szállításról / javításról kiadott számlán feltüntetjük. A www.onlinepatron.hu ( Bodó József Attila Egyéni Vállalkozó ) a vele szerződésben álló partnercéget ( GLS Hungary ) bízza meg a szállítások bonyolításával, illetve az ehhez kapcsolatos szervezési feladatokat átvállalja.

A szállító cég a szállítás közben történt balesetekre biztosítással rendelkezik. Azonban a szállító nem vállal felelősséget az alkalmatlan csomagolásból eredő károkra. 

VISSZASZÁLLÍTÁSKOR, ha sérült csomagolással vagy sérült termékkel találkozik, azonnal jelezze a szállítást végző kollegának, és amennyiben a dobozban lévő termék sérült, kérje JEGYZŐKÖNYV felvételét.

"A szolgáltatás megrendelésével a vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatással kapcsolatban  45/2014. (II.26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdés a) és h) pontja alapján jelen megrendeléstől nem állhat el, azt fel nem mondhatja, mert a szolgáltatás megkezdése a megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével történik".

Jegyzőkönyv hiányában, utólag eljárni nem áll módunkban. 

Amennyiben az ügyfél a vásárolt termékhez, termékekhez a garanciafutárt választotta, bármilyen felmerülő költséget cégünk áll! Értendő - hibás terméket, cseréljük csomagcserével.

Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. 

Bármi kérdése merülne fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

doktorovics@gmail.com

+36305220184

Webáruház készítés