- Újdonságok
- Akciók
- Raktáron lévő termékek
- Többet olcsóbban
- SZABADIDŐ ÉS SPORT
- Számítógép
- Okosotthon
- KOMPONENS
- Irodatechnikai eszköz
- KATUN Sharp toner,develop
- Er Sharp Toner
- SZÓRAKOZTATÓ ELEKTRONIKA
- STORAGE
- PERIFÉRIA
- Irodai kellékek
- Műszaki cikk
- Notebook
- Kiegészítő, Kellék
- G HP Tartozékok
- Alkatrész
- Komplett gép
- NTAK kompatibilis számítógép
- Irodatechnika
- Hálózati eszközök
- Építkezés, felújítás
- Otthon és kert
- Háztartási gép
- Szépségápolás és egészség
- Sport fitness
- Elektromos targonca
- Tintaoldó folyadék, nyomtatófej tisztító folyadék
- USB Flash ram / Pendrive
- Egérpad
- Bővítőkártya / Raid vezérlő
- Kártyaolvasó
- LEGO
- Egyéb nyomtató kiegészítő
- Szerszámos láda, szerszámos táska, szortimenter
- Mobiltelefon tok
- Üzemanyagszűrő
- Fúrókalapács, vésőkalapács
- Tápegység
- Szerszám akkumulátor
- Motorolaj adalék
- Divat és ruháza
- Hobbi
Garanciális ügyintézés
Nyilatkozat:
Amennyiben garanciális ügyintézésre kerülne a sor, kérjük, a fenti mezőt maradéktalanul töltse ki. Amennyiben a kitöltésnél bárhol elakadna, vagy gond lenne a kitöltéssel kérjük hívjon bizalommal a +36305220184-es telefonszámon minket. Munkaidőben Hétfőtől - péntekig reggel 8 és délután 16 között, szombaton reggel 8 és 12 óra között.
Az ügyfél ha nem kérte a vásárolt termékhez a garanciafutárt, minden esetben saját költségre kell, hozzánk bevizsgálásra visszajuttatni a hibás terméket - toner, festékpatron.
Utánvétes csomagot NEM áll módunkban átvenni, így amennyiben azt utánvét fizetés díj ellenében adja fel nekünk, a futártól nem fogjuk átvenni, a terméket.
Kérjük, ha kitöltötte a mezőt jelezze nekünk elektronikus úton, amint feladta a hibás terméket. Cégünk vállalja, hogy amennyiben a hibás termék visszaérkezett szervizünkbe, a visszaérkezés napján, de legkésőbb a következő munkanapon elbírálja, esetlegesen cseréli azt.
A cserélt terméket természetesen - ha van rá mód - 1-2 napon belül cseréljük, de az újra kiszállítás díját az ügyfél vállalja magára. Ennek költsége 990Ft. amit a futárnak kell fizetni.
A nyilatkozat kitöltésénél kérjük mindenképpen töltsék ki a következő mezőket maradéktalanul:
- számla sorszáma
- telefonszám, email cím
Amennyiben a fenti mezők kitöltése, hibásan, vagy hiányosan van kitöltve, és úgy küldik el részünkre a hibajegyet, az átfutási idő lényegesen meghosszabbodhat, mivel nem tudjuk beazonosítani a rendelést. A telefonszám, és a mail cím kérjük, a rendeléskor leadottal megegyező legyen!
Minden toner, és festékpatronon van egy általunk ragasztott címke, ami a saját terméket jelöli. Ezen címke rongálódása, vagy eltávolítása esetén a termék garanciális ügyintézése akár 5-20 napot is igénybe vehet.
Amennyiben nem tudja megoldani a termék elküldését szervizünk részére kérjük, jelezze nekünk, és küldünk érte futárt. A küldött futárnak - elszállítja a csomagot Öntől - egy egyszeri díja bruttó 1690Ft. A felvételt követő munkanapon megérkezik szervizünkbe a hibás termék amit 1 napon belül feldolgozunk, és a lentebb leírtak szerint cseréljük, vagy jóváírjuk azt. A cserélt termék visszaküldésének díját az ügyfél állja.
A hibás, sérült, törött termékeket, kizárólag elbírálás alapján tudjuk cserélni. Kérjük ezen termékeket is jelentsék le az oldalon, és juttassák el részünkre. Ezen termékek átfutási ideje akár 15-20 munkanap is lehet. Sérült, törött termékek esetében a garanciális ügyintézést - jóváírás, cserét - nem tudjuk 100%-ban vállalni. Megértésüket köszönjük. Amennyiben sérülten érkezik a termék Önhöz, kérjük, az átvételt követően azonnal jelezze. Amennyiben a futártól sérült csomagolást vesz át, azonnal kérjen, a futártól jegyzőkönyvet ellenkező esetben nem tudjuk a sérült terméket megtéríteni! Az 1 hónapnál régebben vásárolt toner, és festékpatronok garanciális ügyintézése bizonyos esetekben 5-10 napot is igénybe vehet. Kérjük ezt vegyék figyelembe. Amennyiben van rá lehetőség, kérjük a termék csomagolását őrizze meg, amíg a kellékanyag teljesen ki nem fogy.
Amennyiben Ön küldi nekünk vissza a vásárolt terméket, kérjük, a tőlünk kapott számla másolatát tegye bele a csomagba, vagy küldje el nekünk mellékletbe, vagy töltse fel a fenti űrlapon, a róla készült másolatot.
A GARANCIA INTÉZÉS MENETE:
Ügyfeleink a hibás termékeket visszajuttatják cégünkhöz személyesen a Mezőkövesdi raktárunkba vagy csomagküldéssel a Mezőkövesdi címünkre. (3400. Mezőkövesd, Alma u. 39.)
A visszahozott termékeket azonnal, vagy maximum 1 napon belül feldolgozzuk.
Az árut lehetőség szerint eredeti csomagolásban kérjük vissza.
Jogos a reklamáció:
- ha a termékeket tőlünk vásárolták,
- fizikai sérülésektől mentesek,
- töltősúlyuk az eredetitől nem tér el nagymértékben
- és bevizsgálásunk után működésképtelennek bizonyulnak.
Ha jogos a reklamáció, akkor ügyfeleink kérhetik a termék cseréjét azonos termékre vagy jóváírását a következő számlájukon.
Nem jogos a reklamáció:
- ha a termék bizonyíthatóan nem tőlünk származik,
- fizikai sérülések láthatók rajta,
- bevizsgálásunk után tökéletesen működnek.
Ebben az esetben az árut a következő csomagjukba tesszük és visszaküldjük Önöknek.
Ha a patronok, tonerek töltősúlya nem egyezik az új termékével akkor a használat alapján, százalékosan tudjuk jóváírni.
Pl. 1000 oldalt nyomtattak a 2000 oldalas tonerrel akkor 50%-os jóváírást kapnak.
A vevő vállalja továbbá, hogy a terméket körültekintő módon becsomagolja, mire a szállító cég megérkezik. (Kérjük a dobozon, jól látható helyen a "TÖRÉKENY" feliratot feltüntetni szíveskedjen!).
TÁJÉKOZTATJUK, hogy amennyiben a vevő a saját termékét nem megfelelően csomagolja be, ( a termék megsérülhet a szállításkor ) csomagolása nem megfelelő, úgy visszaszállítás előtt a csomagolást cseréljük, amelynek a költsége bruttó 500Ft.
A plusz csomagolási költséget szállításról / javításról kiadott számlán feltüntetjük. A www.onlinepatron.hu ( Super-Natural Kft. ) a vele szerződésben álló partnercéget ( GLS Hungary ) bízza meg a szállítások bonyolításával, illetve az ehhez kapcsolatos szervezési feladatokat átvállalja.
A szállító cég a szállítás közben történt balesetekre biztosítással rendelkezik. Azonban a szállító nem vállal felelősséget az alkalmatlan csomagolásból eredő károkra.
VISSZASZÁLLÍTÁSKOR, ha sérült csomagolással vagy sérült termékkel találkozik, azonnal jelezze a szállítást végző kollegának, és amennyiben a dobozban lévő termék sérült, kérje JEGYZŐKÖNYV felvételét.
"A szolgáltatás megrendelésével a vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatással kapcsolatban 45/2014. (II.26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdés a) és h) pontja alapján jelen megrendeléstől nem állhat el, azt fel nem mondhatja, mert a szolgáltatás megkezdése a megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével történik".
Jegyzőkönyv hiányában, utólag eljárni nem áll módunkban.
Amennyiben az ügyfél a vásárolt termékhez, termékekhez a garanciafutárt választotta, bármilyen felmerülő költséget cégünk áll! Értendő - hibás terméket, cseréljük csomagcserével.
Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Bármi kérdése merülne fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
+36305220184