Új jelszó kérése
Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Termékajánló
TOP termékek
Hírlevél
Online Patron
Cylex Vélemények
Mi a véleménye a következő cégről: Online Patron - Bodó József Attila? Ossza meg véleményét a Cylexen!
Cylex Oldalunk
Cylex Oldalunk
Szavazás
Legyenek napi akciók?
Igen a web áruház tulajdonosa válassza ki mi legyen az.
Nem érdekel az akció, van bőven pénzem költekezni.
Igen, de én szeretném eldönteni, hogy mi legyen akciós.
Nem érdekel az akicó, ha valami kell úgy is megveszem.
Naptár
2018. Január
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Látogató számláló
0
1
1
8
4
8
3

Notebook javítás

Tönkre ment? Nem kapcsol be? Lassú? Bővíteni kellene? Törött a kijelző? Hiányos a billentyűzet? Melegszik? Tisztításra szorul? Ne habozzon vegye fel velünk a kapcsolatot, és garantáltan a legjobb kezekbe kerül az eszköze, rendkívül rövid javítási határidővel!!!

Név
Cím
Telefonszám
Email cím
Hiba leírása
Notebook Márkája
Melléklet. A hibáról kép.
Adatmentés az eszközön lévő adatokról
Telefonos értesítést kérek a javítás állapotáról
Igen kérek
Nem kérek
SMS-ben értesítsenek
A notebook, egyéb eszköz javítását eddig tudom vállalni
Saját email címemre is kérem ezt az űrlapot
Kérek szakvélemény kiállítást a javításról. Ennek díja + 5000Ft

Nyilatkozat:

 

A megfelelő ürlapon IDE KATTINTVA, lejelentett, meghibásodott termék el- és visszaszállításáról a szállító ( www.onlinepatron.hu ) gondoskodik. Ennek költségé (bruttó 2500Ft / út)– mint megrendelő ( vevő ) – vállalja, az erre vonatkozó számlát, ettől eltérő megállapodás hiányában, a termék visszaérkezésekor a futárnak készpénzben kiegyenlíti, mint vevő (utánvét) .

 

Az eszközökön - notebook, netbook, tablet, ipad, iphone -, és egyéb olyan eszköz ami adat tárolására alkalmas - lévő adatokért felelőséget nem vállalunk, adatmentést, csak KÜLÖN kérésre készítünk. Amennyiben adatmentést nem tud elvégezni ( vevő ) azt az ürlap kitöltésekor kérjük jelezze, ezt a kitöltéskor tudja nekünk jelezni. Amennyiben NEM jelezte, úgy az elveszített adatokért felelőséget semmilyen formában nem tudunk vállalni.

A notebookok javítását automatikusan 5.000Ft-ig megcsináljuk, ezen ár fölött kizárólag árajánlat (előre egyezetetett javítási költség) alapján készítjük el. A visszaszállításról cégünk gondoskodik, az ügyféllel történt előre egyeztetés után egy az ügyfél által meghatározott időpontban. 

Az át nem vett notebookot a futárszolgálat kétszer próbálja kézbesíteni, majd visszajuttatja hozzánk ( www.onlinepatron.hu telephelyére ). Ebben az esetben az újbóli kézbesítés, csak újbóli 2500Ft / bruttó áron tudjuk megkísérelni. 

Az át nem vett termékeket 6 hónapig tároljuk, majd ezután - amennyiben az ügyfél nem jelentkezik érte - a törvényben leírt módon selejtezzük, mint veszélyes hulladékot. TÖRVÉNY A SELEJTEZÉSRŐL, HULLADÉKKEZELÉSRŐL

A vevő vállalja továbbá, hogy a terméket körültekintő módon becsomagolja, mire a szállító cég megérkezik. (Kérjük a dobozon, jól látható helyen a "TÖRÉKENY" feliratot feltüntetni szíveskedjen!). 

TÁJÉKOZTATJUK, hogy amennyiben a vevő a saját termékét nem megfelelően csomagolja be, ( a termék megsérülhet a szállításkor ) csomagolása nem megfelelő, úgy visszaszállítás előtt a csomagolást cseréljük, amelynek a költsége bruttó 500Ft.

A plusz csomagolási költséget szállításról / javításról kiadott számlán feltüntetjük. A www.onlinepatron.hu ( Bodó József Attila Egyéni Vállalkozó ) a vele szerződésben álló partnercéget ( GLS Hungary ) bízza meg a szállítások bonyolításával, illetve az ehhez kapcsolatos szervezési feladatokat átvállalja.

A szállító cég a szállítás közben történt balesetekre biztosítással rendelkezik. Azonban a szállító nem vállal felelősséget az alkalmatlan csomagolásból eredő károkra. 

VISSZASZÁLLÍTÁSKOR, ha sérült csomagolással vagy sérült termékkel találkozik, azonnal jelezze a szállítást végző kollegának, és amennyiben a dobozban lévő termék sérült, kérje JEGYZŐKÖNYV felvételét.

"A szolgálatás megrednelésével a vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatással kapcsolatban  45/2014. (II.26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdés a) és h) pontja alapján jelen megrendeléstől nem állhat el, azt fel nem mondhatja, mert a szolgáltatás megkezdése a megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével történik".

Jegyzőkönyv hiányában, utólag eljárni nem áll módunkban. 

A termék szállító általi felvétele az alábbiak szerint várható: - amennyiben a bejelentés munkanapon 13.00-ig beérkezik, úgy a következő munkanapon - amennyiben a bejelentés munkanapokon 13.00 után, vagy hétvégén, akkor a következő munkanap utáni munkanapon. 

Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. 

Bármi kérdése merülne fel, kérjük vegye fel velünk a kapocslatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

doktorovics@gmail.com

+36305220184

 

Webáruház készítés