Kategóriák
TOP termékek
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Termékajánló
Hírlevél
Cylex Vélemények
Mi a véleménye a következő cégről: Online Patron - Bodó József Attila? Ossza meg véleményét a Cylexen!
Cylex Oldalunk
Cylex Oldalunk
Olcsobbat
Naptár
2024. Március
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Látogató számláló
0
5
0
1
9
8
7

Garanciális ügyintézés

Hibás termék típusa
A hiba pontos leírása
A rendeléshez kapott számla sorszáma
Amennyiben nem kért garanciafutárt kívánja-e, hogy elszállítsuk a hibás terméket. Ennek egyszeri díja - 1690Ft bruttó
Igen
Nem
Amennyiben nem kért garanciafutárt, abban az esetben Ön küldi-e vissza a hibás terméket!
Igen
Nem
A hibás termékről, itt tud feltölteni képet. Kérjük legalább 4-5 oldalról fotózza le a terméket, és küldje el ide felöltve részünkre.
További képek feltöltése 1
További képek feltöltése 3
További képek feltöltése 4
Kívánja, hogy telefonon felvegyük Önnel a kapcsolatot egyeztetés végett?
Igen
Nem, elég ha email-t küldenek
További képek feltöltése 2
Az Ön telefonszáma, email címe
A rendelt terméknek megvan-e az eredeti csomagolása
Igen
Nincs
Az itt kitöltött garanciával elfogadom a lentebb leírt feltételeket, és vállalom azokat.
Elfogadom megértettem. A terméket én magam postázom a szervizük részére.
Elfogadom megértettem, kérem a futárt aminek díja 1690Ft, és szállítsák el a hibás terméket.

Nyilatkozat:

Amennyiben garanciális ügyintézésre kerülne a sor, kérjük, a fenti mezőt maradéktalanul töltse ki. Amennyiben a kitöltésnél bárhol elakadna, vagy gond lenne a kitöltéssel kérjük hívjon bizalommal a +36305220184-es telefonszámon minket. Munkaidőben Hétfőtől - péntekig reggel 8 és délután 16 között, szombaton reggel 8 és 12 óra között.

Az ügyfél ha nem kérte a vásárolt termékhez a garanciafutárt, minden esetben saját költségre kell, hozzánk bevizsgálásra visszajuttatni a hibás terméket - toner, festékpatron.

Utánvétes csomagot NEM áll módunkban átvenni, így amennyiben azt utánvét fizetés díj ellenében adja fel nekünk, a futártól nem fogjuk átvenni, a terméket.

Kérjük, ha kitöltötte a mezőt jelezze nekünk elektronikus úton, amint feladta a hibás terméket. Cégünk vállalja, hogy amennyiben a hibás termék visszaérkezett szervizünkbe, a visszaérkezés napján, de legkésőbb a következő munkanapon elbírálja, esetlegesen cseréli azt. 

A cserélt terméket természetesen - ha van rá mód - 1-2 napon belül cseréljük, de az újra kiszállítás díját az ügyfél vállalja magára. Ennek költsége 990Ft. amit a futárnak kell fizetni.

A nyilatkozat kitöltésénél kérjük mindenképpen töltsék ki a következő mezőket maradéktalanul:

  • számla sorszáma
  • telefonszám, email cím

Amennyiben a fenti mezők kitöltése, hibásan, vagy hiányosan van kitöltve, és úgy küldik el részünkre a hibajegyet, az átfutási idő lényegesen meghosszabbodhat, mivel nem tudjuk beazonosítani a rendelést. A telefonszám, és a mail cím kérjük, a rendeléskor leadottal megegyező legyen!

 

Minden toner, és festékpatronon van egy általunk ragasztott címke, ami a saját terméket jelöli. Ezen címke rongálódása, vagy eltávolítása esetén a termék garanciális ügyintézése akár 5-20 napot is igénybe vehet. 

 

Amennyiben nem tudja megoldani a termék elküldését szervizünk részére kérjük, jelezze nekünk, és küldünk érte futárt. A küldött futárnak - elszállítja a csomagot Öntől - egy egyszeri díja bruttó 1690Ft. A felvételt követő munkanapon megérkezik szervizünkbe a hibás termék amit 1 napon belül feldolgozunk, és a lentebb leírtak szerint cseréljük, vagy jóváírjuk azt. A cserélt termék visszaküldésének díját az ügyfél állja.

A hibás, sérült, törött termékeket, kizárólag elbírálás alapján tudjuk cserélni. Kérjük ezen termékeket is jelentsék le az oldalon, és juttassák el részünkre. Ezen termékek átfutási ideje akár 15-20 munkanap is lehet. Sérült, törött termékek esetében a garanciális ügyintézést - jóváírás, cserét - nem tudjuk 100%-ban vállalni. Megértésüket köszönjük. Amennyiben sérülten érkezik a termék Önhöz, kérjük, az átvételt követően azonnal jelezze. Amennyiben a futártól sérült csomagolást vesz át, azonnal kérjen, a futártól jegyzőkönyvet ellenkező esetben nem tudjuk a sérült terméket megtéríteni! Az 1 hónapnál régebben vásárolt toner, és festékpatronok garanciális ügyintézése bizonyos esetekben 5-10 napot is igénybe vehet. Kérjük ezt vegyék figyelembe. Amennyiben van rá lehetőség, kérjük a termék csomagolását őrizze meg, amíg a kellékanyag teljesen ki nem fogy. 

Amennyiben Ön küldi nekünk vissza a vásárolt terméket, kérjük, a tőlünk kapott számla másolatát tegye bele a csomagba, vagy küldje el nekünk mellékletbe, vagy töltse fel a fenti űrlapon, a róla készült másolatot.

A GARANCIA INTÉZÉS MENETE:

Ügyfeleink a hibás termékeket visszajuttatják cégünkhöz személyesen a Mezőkövesdi raktárunkba vagy csomagküldéssel a Mezőkövesdi címünkre. (3400. Mezőkövesd, Alma u. 39.)

A visszahozott termékeket azonnal, vagy maximum 1 napon belül feldolgozzuk.

Az árut lehetőség szerint eredeti csomagolásban kérjük vissza.

Jogos a reklamáció:

  • ha a termékeket tőlünk vásárolták,
  • fizikai sérülésektől mentesek,
  • töltősúlyuk az eredetitől nem tér el nagymértékben
  • és bevizsgálásunk után működésképtelennek bizonyulnak.

Ha jogos a reklamáció, akkor ügyfeleink kérhetik a termék cseréjét azonos termékre vagy jóváírását a következő számlájukon.

Nem jogos a reklamáció:

  • ha a termék bizonyíthatóan nem tőlünk származik,
  • fizikai sérülések láthatók rajta,
  • bevizsgálásunk után tökéletesen működnek.

Ebben az esetben az árut a következő csomagjukba tesszük és visszaküldjük Önöknek.

 

Ha a patronok, tonerek töltősúlya nem egyezik az új termékével akkor a használat alapján, százalékosan tudjuk jóváírni.

Pl. 1000 oldalt nyomtattak a 2000 oldalas tonerrel akkor 50%-os jóváírást kapnak.

A vevő vállalja továbbá, hogy a terméket körültekintő módon becsomagolja, mire a szállító cég megérkezik. (Kérjük a dobozon, jól látható helyen a "TÖRÉKENY" feliratot feltüntetni szíveskedjen!). 

TÁJÉKOZTATJUK, hogy amennyiben a vevő a saját termékét nem megfelelően csomagolja be, ( a termék megsérülhet a szállításkor ) csomagolása nem megfelelő, úgy visszaszállítás előtt a csomagolást cseréljük, amelynek a költsége bruttó 500Ft.

A plusz csomagolási költséget szállításról / javításról kiadott számlán feltüntetjük. A www.onlinepatron.hu ( Super-Natural Kft. ) a vele szerződésben álló partnercéget ( GLS Hungary ) bízza meg a szállítások bonyolításával, illetve az ehhez kapcsolatos szervezési feladatokat átvállalja.

A szállító cég a szállítás közben történt balesetekre biztosítással rendelkezik. Azonban a szállító nem vállal felelősséget az alkalmatlan csomagolásból eredő károkra. 

VISSZASZÁLLÍTÁSKOR, ha sérült csomagolással vagy sérült termékkel találkozik, azonnal jelezze a szállítást végző kollegának, és amennyiben a dobozban lévő termék sérült, kérje JEGYZŐKÖNYV felvételét.

"A szolgáltatás megrendelésével a vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatással kapcsolatban  45/2014. (II.26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdés a) és h) pontja alapján jelen megrendeléstől nem állhat el, azt fel nem mondhatja, mert a szolgáltatás megkezdése a megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével történik".

Jegyzőkönyv hiányában, utólag eljárni nem áll módunkban. 

Amennyiben az ügyfél a vásárolt termékhez, termékekhez a garanciafutárt választotta, bármilyen felmerülő költséget cégünk áll! Értendő - hibás terméket, cseréljük csomagcserével.

Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. 

Bármi kérdése merülne fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

doktorovics@gmail.com

+36305220184

Webáruház készítés