- Újdonságok
- Akciók
- Raktáron lévő termékek
- Többet olcsóbban
- G Brother Nyomtatók
- G Canon iR Másoló/MFP
- G HP TintasugarasNyomtató
- I Barkács
- Számítógép
- Irodatechnika
- Hálózati eszközök
- Műszaki cikk
- Építkezés, felújítás
- Otthon és kert
- Háztartási gép
- Elektromos targonca
- Tintaoldó folyadék, nyomtatófej tisztító folyadék
- USB Flash ram / Pendrive
- Egérpad
- Bővítőkártya / Raid vezérlő
- Kártyaolvasó
- LEGO
- Egyéb nyomtató kiegészítő
- Szerszámos láda, szerszámos táska, szortimenter
- Mobiltelefon tok
- Üzemanyagszűrő
- Fúrókalapács, vésőkalapács
- Tápegység
- Szerszám akkumulátor
- Motorolaj adalék
PayPal segítség
PAYPAL HIBALEHTŐSÉGEK AMIT AZ ÜGYFELEK SZOKTAK ELKÖVETNI!
Alapvetően két eset típust amikor hiba van a kommunikációval a paypal és az www.onlinepatron.hu webshop között:
1. A vásárló átment a paypal oldalára hogy fizet, majd megnyomta a böngészőben a vissza gombot és visszament az áruházi oldalra. Ekkor a Paypal a kommunikációs hibát adja vissza felénk, mi is ezt jelezzük.
2. A vásárló átment a paypal oldalára, de ott végül nem csinált semmit csak bezárta a böngészőt. (Ez tipikusan az időtúllépés hiba.) Valószínűleg a vásárló Paypal-al akart fizetni , de a Paypal oldalán nem igazodott el. Magyar viszonylatban viszonylag kevés az olyan vásárló aki megbízik a Paypalban és egy magyar shopról átnavigálva egy angol nyelvű oldalra (Paypal) nem szívesen adja meg a kártya adatait.
Rendszer jellegű hibát nem tapasztaltunk soha egyetlen vásárlás folyamán sem.
PayPal fizetési segítség.
A rendelés végén a rendelési ablak alsó részében kattintson a Fizetés ikonra, majd ezek után az alábbi ablak fogja fogadni!
Következő lépésként kattintson a Pay with my credit or debit card feliratra!
A következő és egyben utolsó lépésként kattintsun az oldal alsó részén lévő PAY feliratra!